torsdag 20. mars 2014

Litt hjelp til husbyggere


Dette husbyggertipset fikk jeg fra Danmark. Dette er et oppheng som vi tradisjonelt bruker til meiseboller på vinteren. Her har den fått nye bruksområder, nå som ull-automat. Jeg var litt skeptisk, men tenkte jeg fikk prøve. Hjemme har jeg tre elghunder, som står i hundegård. De røyter stadig og derfor ligger det ofte litt hår rundt i hagen. Jeg var derfor usikker på om fuglene faktisk trengte dette. Det er ikke sikkert de trenger det heller, men jammen setter de pris på denne fine saueulla. Jeg hang den opp forrige dagen, og det har vært hektisk aktivitet rundt ulla siden. Ull-automaten er dermed godkjent av byggherrene, og er helt sikker varm og god til redebygging. Naturlig og rein ull er lurt, vi vil ikke påføre de små fugleungene noe ekstra utøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar